Interim Coördinator / Sr. Salarisadministrateur

Locatie

Midden Brabant

Afdeling

Payroll professionals en managers

Duur

3-6 maanden

Interim Senior Salarisadministrateur / Coördinator

Met de dienstverlening van Raet Interim Services helpen wij organisaties de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen. Heeft u capaciteitsproblemen op uw HR-afdeling, komt de voortgang van uw salarisproductie in gevaar of zoekt u tijdelijke expertise op het gebied van e-HRM? Bij Raet Interim Services vindt u altijd de juiste professionals om de continuïteit van uw werkzaamheden en projecten te bewaken.

Onze specialisten zijn sterk gericht op klanttevredenheid en kwaliteit. Zij vervullen niet alleen een operationele rol, maar kunnen ook als onderdeel van een organisatie een adviserende rol vervullen.

 
Voor een van onze klanten (zakelijke markt) zijn wij op zoek naar een Coördinator / Senior Salarisadministrateur.

Inzet

  • Start liefst vóór 1 juli a.s.
  • 32-40 uur per week
  • Geen vakantieplannen in de weken 29 t/m 32
  • Duur ca. 6 maanden

Werkzaamheden kunnen o.a. bestaan uit:

Basis

  • Controle en toezicht op de verwerking van diverse salarismutaties in het HR systeem of via Youforce / Self Service
  • Oplossen van diverse complexere vraagstukken conform cao’s en bedrijfsregeling
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van de salarisrun en de controle daarop
  • Je coördineert en begeleid mensen op de HR en Payroll afdeling
  • Zowel voor werknemers in Nederland, maar ook voor werknemers in 16 andere landen
  • Uitbetaling van salarissen en overige uitkeringen
  • Loonaangifte controleren en verzenden
  • Premieafdracht en rapportages aan derden, o.a. het UWV en de Belastingdienst
  • Beantwoorden van vragen m.b.t. wet- en regelgeving, bedrijfsregelingen en vertaling richting de organisatie hiervan

 

Wij zoeken:

Een ervaren professional die flexibel en stevig in zijn/haar schoenen staat en energie krijgt van het ontzorgen en adviseren van deze klant. 


Je beschikt over:

  • HBO werk & denkniveau
  • Diploma PDL en bij voorkeur ook VPS, een vooropleiding HBO Personeel & Arbeid is een sterke pré
  • Kennis en ervaring met buitenlandse payrolling is een must
  • Uitstekende kennis en minimaal 5 jaar recente werkervaring met Workday.
  • Kennis van RPD en Youforce is een pré
  • Goede kennis van de Engelse taal
  • Kennis van actuele wet en regelgevingen en gerelateerde marktsegmentproblematiek;

 

Interesse?
Reageer dan z.s.m. via de site incl. CV en motivatie. Voor vragen kun je contact opnemen met Interim Services via interim@raet.com of neem contact met ons op via 033 - 450 64 16.

Meer info?

Marieke Schepers Payroll professionals en managers
marieke-schepers-93650517

Last Saturday colleagues brought their families to the Amersfoort office for the ‘Bring your family to the office d… https://t.co/0Kq0bo8heA