Bel ons op +31 33 45 06 506

Raet introduceert Serviceplein in Youforce

Binnen de portal Youforce is op 5 juni het Serviceplein ge├»ntroduceerd. Het Serviceplein wordt het centrale punt op de portal met alle informatie over Youforce die u nodig heeft om uw werk zo goed mogelijk uit te voeren. In dit bericht krijgt u een overzicht van alle functionaliteiten die u nu en in de toekomst op het Serviceplein aantreft.

Altijd op de hoogte van de nieuwste releases

U krijgt toegang tot het Serviceplein via een nieuwe, gelijknamige ‘tegel’ op uw bureaublad. Binnenkort vindt u hier onze ‘Roadmap’ met geplande releases in onze software en dienstverlening voor de komende drie maanden. Als u exact wilt weten wanneer deze releases in de verschillende modules beschikbaar komen, kunt u nu alvast de Release kalender op het Serviceplein raadplegen.

Meer grip op uw calls

Uw calls dient u vanaf nu ook in via het Serviceplein. U maakt hiervoor nog steeds gebruik van de tegel ‘Self Service Desk’. Wij werken momenteel hard aan nieuwe functionaliteit om u meer grip op uw calls te geven. Denkt u hierbij aan online inzicht in uw eigen calls of die van uw organisatie. Ook krijgt u standaard rapportages over openstaande en afgehandelde calls. 

Snelle informatie over verstoringen

Verstoringen en onderhoud in Youforce kunnen een vervelende onderbreking zijn van uw werkzaamheden. Uiteraard wilt u zo snel mogelijk geïnformeerd worden om de overlast te beperken. Als u straks een module opent waarvoor een verstoring geldt, krijgt u direct een pop-up melding te zien. In het Serviceplein worden al deze meldingen verzameld in het archief verstoringen. U bent zo altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Nog geen toegang tot het Serviceplein?

Op dit moment is het Serviceplein toegankelijk voor iedereen die geautoriseerd is om calls in te dienen. Staat het Serviceplein nu niet op uw bureaublad, maar wilt u wel beschikken over de meest actuele informatie over Youforce? Neem dan contact op met uw applicatiebeheerder voor het instellen van de juiste autorisaties. U leest hier meer over in de releasenotes van juni.

Uitbreiding en aanpassing van het Serviceplein

De komend tijd wordt het Serviceplein nog fors uitgebreid en aangepast. Zo worden de nieuwsberichten, updates over verstoringen en de releasenotes op een nieuwe en overzichtelijke wijze gepresenteerd. Hierdoor ziet u snel de informatie die voor u relevant is. In onze maandelijkse nieuwsbrief en de releasenotes houden we u op de hoogte van alle ontwikkelingen.