Bel ons op +31 33 45 06 506

Interim Services

Een zorg minder bij capaciteitstekort in uw organisatie

Heeft u capaciteitsproblemen op uw HR-afdeling, komt de voortgang van uw salarisproductie in gevaar of zoekt u tijdelijke expertise op het gebied van e-HRM? Bij Raet Interim Services vindt u altijd de juiste professionals om de continuïteit van uw werkzaamheden en projecten te bewaken.

Onze interim professionals

Onze onafhankelijke professionals beschikken over actuele kennis op het gebied van payroll en de diverse Youforce-applicaties waar u mee werkt. Zij hebben ruime ervaring in de not-for-profit sector en de zakelijke markt en zijn zowel tijdelijk als op projectbasis inzetbaar. Bovendien zijn alle professionals Nirpa gecertificeerd zodat u verzekerd bent van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.

U kunt bij ons een beroep doen op:

Payroll professionals en managers

  • Manager payroll
  • Consultant administratieve organisatie
  • Salarisadministrateur
  • Medewerker PSA

HR professionals en managers

  • Manager HR
  • HR adviseur
  • Medewerker HR administratie
  • Recruiter
  • Compensation & benefits specialist

Rapportagespecialisten 

  • HR analytics

Project- en programmamanagers

  • Projectmanager e-HRM
  • Projectleider werkkostenregeling
  • Changemanagers

Functioneel beheerders met kennis van bijvoorbeeld:

  • HR Beaufort
  • Selfservice
  • Youforce
  • HR Core Education
  • Performance Management
  • Verzuim Management
  • Roosterplanning
  • Werving en Selectie
  • Flex Benefits
  • Opleidingsmanagement

Functioneel beheer services

Als u een drukke agenda heeft, kan het lastig zijn om het functioneel beheer van Youforce goed en structureel in te vullen. U kunt het functioneel beheer ook aan Raet toevertrouwen, zodat u er geen omkijken naar heeft.

De voordelen

  • Structureel capaciteit en expertise beschikbaar
  • Kennis van functioneel beheer geborgd
  • Een centraal aanspreekpunt voor HR, ICT en Finance
  • Continue optimalisatie van uw HR- en payrollprocessen
  • Verhoogde medewerkertevredenheid
  • Vaste afspraken voor functioneel beheer gedurende het jaar
  • SNA gecertificeerd

 

Onze werkwijze

Raet neemt het gehele selectie en matchingsproces voor haar rekening. Dit bespaart u tijd en geld. Het matchingsproces is bovendien geheel vrijblijvend. Voordat wij aan de slag gaan, brengen wij eerst gezamenlijk uw behoefte in kaart en stemmen de werkzaamheden en verwachtingen af. Vervolgens matchen wij vraag en  aanbod op basis van de gevraagde kennis, ervaring en competenties.

U hoort binnen 24 uur of wij één of meerdere kandidaten beschikbaar hebben in ons uitgebreide netwerk. Onze professionals zijn in veel gevallen in vaste dienst van Raet en beschikken allemaal over goede referenties en relevante werkervaring. U ontvangt van elke kandidaat een uitgebreide motivatie, beschikbaarheid en tariefstelling.

Zodra u heeft besloten wie u wilt spreken, coördineren wij de verdere afspraken. Onze accountmanagers zijn aanwezig bij het kennismakingsgesprek om de gemaakte afspraken te borgen. Zij briefen de betrokken professionals zodat zij goed voorbereid bij u op gesprek komen.

In 2016 hebben we na een inspectie van VRO Certification, conform NEN 4400-1 van de Stichting Normering Arbeid (SNA), het SNA-keurmerk ontvangen. Dit keurmerk is er voor alle ondernemingen die arbeidskrachten ter beschikking stellen en (onder)aannemers van werk. Het heeft als doel fraude en illegaliteit te bestrijden en risico’s voor ondernemingen te beperken. 

Contractvormen

Als u een professional via ons inzet heeft u de keuze uit de volgende contractvormen:

Interim constructie

U zet een professional in voor de duur van het project. Dit geeft u maximale vrijheid en flexibiliteit.

Detavast constructie

U sluit een tijdelijke overeenkomst af en bepaalt na afloop of u de professional kosteloos wilt overnemen. U kunt zich zo een goed beeld van de professional vormen, voordat u overgaat tot een vast dienstverband.

Waarom kiezen voor Raet?

  • Diepgaande kennis van systemen, processen en wet & regelgeving
  • Uitgebreid netwerk in zowel de not-for-profit sector als de zakelijke markt
  • Mogelijkheden voor zowel flexibele als vaste contractvormen
  • Korte lijnen tussen professionals, Raet en opdrachtgevers
  • Matchingsproces op basis van no cure no pay

Aan de slag als interim professional voor Raet

Met meer dan 10.000 klanten in Nederland biedt Raet interim professionals toegang tot diverse opdrachtgevers in verschillende branches. Wekelijks benaderen wij onze interim professionals voor nieuwe aanvragen.

Gemeente Apeldoorn

“Onze contactpersoon bij Raet Interim Services heeft aan een half woord genoeg”

Huib Schröder is teammanager van de afdeling Functioneel Beheer van gemeente Apeldoorn en vertelt over zijn ervaringen met Raet Interim Services.

Lees het klantverhaal

Neem contact op

Mariska van Wilpe Manager Interim Services
+31 33 4506 416

Volg ons

Slechts 30% medewerkers ervaart focus op talentmanagement. Lees het talent rapport van de Raet HR Benchmark 2017:… https://t.co/aHEaCC0Aop